Saturday, September 8, 2007

exchange trial stpm papers

salam untuk semua.
lagi 2bulan kite akn menduduki stpm 2007.
bagi negeri johor, peperiksaan percubaan dah pun start bermula pada 27th sept.
peperiksaan percubaan johor kali ni SETARA mengikut daerah.
saya akan share soalan2 percubaan daerha JB di blog ini.
mengikut apa yg guru2 JB kate, soalan percubaan yg dibuat dlm johor adalah mengikut spesifikasi yg same wlaupun hanya setara mengikut daerah.

saya akan update soalan2 mengikut subjek aliran sastera yg saya ambil iaitu:
SEJARAH,EKONOMI,PENGAJIAN AM, BAHASA MELAYU.
kepada kwn2 yg ingin menukar soalan dengan saya, sila hantarkan ke emel saya:
sherryfah88@gmail.com

ataupun ke alamat saya:
131 jln beringin tmn melodies 80250 johor bahru,johor.

saya amat berharap agar kita sume dapat manfaatkan teknologi ni utk berkongsi ilmu yg ade.
mane tawu ade soalan2 dari negeri2 tertentu yg akan 'naik' for stpm 2007 ni.
saya amat mengharapkan soalan2 trial dari KEDAH,PERLIS,KELANTAN,TERENGGANU, and MELAKA.
yg lain juge boleh klau nk antar..
kerjasame sume amat saye hargai.

p/s: insyAllah,sy akan kongsi soalan2 yg dinhtr ke emel sy bersame kwn2 di blog ini:) good luck!

stpm '07 candidate,
-sheifa-

8 comments:

Anonymous said...

Salamz. Usaha yang bagus utk menukar2 soalan n merapatkan silaturrahim .. Uiks!!! Huhu ... Emm, leh tak share soalan sastera melayu Johor nyer? Saya dak sastera ... Kalu awk na soalan dr Perak leh r contact saya.

Aku Tetap Aku

sheifa said...

wslm maklan.
oho..sy x amek paper sastera melayu deh..
amek BM je..bukan kesusateraan melayu..
rase2nye kat jb ni pon x byk skola yg de tawarkan subjek tuh..
n x ramai kot dak jb yg amek.
sorry yerp.
bleh jugak, sy nk soklan perak.
can send it to my address x?
maklan amek subjek pe lagi?
tell me, so that i can send my trial paper tu u.
-tq-

Anonymous said...

OoO ... Yekew ... Takpe r.Owg ambik PA, Econ,Sastera n BM. Meh r donlot kat sini...

Anonymous said...

hi...do u know how to get trial exam paper for phy, chem, maths from perak,kedah and other states? If do, u'll help me a lot~ Pls send to my e-mail-->itchymashimaro8888@yahoo.com.au..Thx

Anonymous said...

slm. sy dr klntn nk soalan2 awk tu ni add sy rose palace, 4653-g jln masjid langgar 15200 kota bharu klntan.kalo awk nk soalan klntan sy bleh anta kt awk, dun worry..sy amek pa,bm,sej,ekon,pp. kalo bleh tlg bg kt sy soalan pp ek.. bg kt sy scpt y mgkn k..ten q sheifa..-ady-

Anonymous said...

untuk tukar soalan percubaan negeri2 sila lawati laman http://h1.ripway.com/stpm

sheifa said...

waa ur blog better than me la eh..thanks coz wat blog tuh..memudahkan sy gak..ehe..
em sy xde scanner la nk bg through email..if nk soalan jb..insyaAllah sy hntr next week.coz tgh busy sket ni mengepos soklan2 ..
soklan kelantan sy dah ade..klau bleh sy nk skema soklan kelantan leh?utk ekonomi, bm, sejarah n pengajian am,ngan syariah..leh x?

Anonymous said...

ok sure nanti sy anta skema2 tu tp utk syariah susah sket sbb kt kb ni jrg amek subjek 2.. sy pn akn pos skema 2 mggu dpn gak.. kalo ade ape-ape hal juz emel to ady_flydutch@yahoo.com