Tuesday, October 2, 2007

PENGUMUMAN PENTING

hye friends..
memandangkan da dekat nk raye nih..n sy pon agak busy nk wat preparation terakhir nk exam..
sy nk mintak maaf pd kwn2 yg minta soalan from me..kecuali: MAKLAN perak,AISYAH n.9, JOON pahang, shukri kedah n ADY pahang.. sy dah xsempat nk send kat u all lagi..

thanks to ppl above who sent to me their quest paper..alhamdulillah skang sy da ade soalan pahang,kelantan,perak,N.9..

untuk tukar soalan percubaan negeri2 sila lawati laman http://h1.ripway.com/stpm ..
sy cadangkan u all pegi dat website coz u can download d quest easier..xpyh post2 lagi dah..
mase pon da mcm suntuk je kan..ehe..
hope u all can share ur state trial paper with d website's owner tu yer..

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI to all muslems....:)



5 comments:

Anonymous said...

link tu dah xpired la...

Anonymous said...

tak la tak expired..masalahnyer sekarang ni laman web tu free..dia ade limit database.. terlalu ramai orang masuk dan download kat situ..aku pun dah pening sekarang ni..nak wat cam ne,kene tggu 24 jam,dan korang leh masuk semula..insyallah,aku akan usahakan cara lain untuk tingkatkan mutu web tu..zabli

Anonymous said...

emm.. aku leh tranfer 150mb file jer satu ari..ni dah lebih..adush.. pening

sheifa said...

oho..rugi la eh org2 yg nk cr soalan kat tmpt ko klau da hang..klau aku de scanner..aku pon akn letak gak kat blog nih..mlgnye xde~
ehehe

Anonymous said...

tu la..tapi ni da ok page tu..aku dah alih seme link tu kat lain..harap2 tak berulang la lagi..jom join forum stpm